Τρόποι Αποστολής

 

  1. Με ιδιόκτητα φορτηγά (εντός Θεσσαλονίκης)
  2. Με courier
  3. Με μεταφορική
  4. Με δική σας μεταφορική

 

  1. Με ιδιόκτητα φορτηγά (εντός Θεσσαλονίκης)

Εφόσον βρίσκεστε *εντός Θεσσαλονίκης , τα εμπορεύματα αποστέλλονται με ιδιόκτητα φορτηγά μας. Οι ημέρες παράδοσης είναι Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 12:00 με 20:00. Για παραγγελίες εντός Θεσσαλονίκης παρέχεται δυνατότητα παράδοσης και το Σάββατο (κατόπιν συνεννόησης). Κάνοντας την παραγγελία σας Δευτέρα- Παρασκευή, θα σας αποσταλεί σε 1 έως 5 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή της παραγγελίας σας με την προϋπόθεση ότι το προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο.

Η παράδοση γίνεται στην είσοδο του σπιτιού σας εφόσον υπάρχει ασανσέρ. Για συσκευές μεγάλου όγκου που δεν χωρούν να παραδοθούν με το ασανσέρ (ή δεν υπάρχει ασανσέρ), γίνεται συνεννόηση με τον αγοραστή καθώς θα υπάρχει χρέωση ανάλογα με τον αριθμό των συσκευών και τον όροφο στον οποίο θα γίνει η παράδοση.  Σε περίπτωση που ούτε αυτό είναι εφικτό και απαιτείται χρήση γερανού, η χρέωση επιβαρύνει τον πελάτη. Διευκρινίζεται ότι οποιαδήποτε ζημιά προκληθεί στη συσκευή κατά τη μεταφορά από το ισόγειο μέχρι τον όροφο που επιθυμεί ο πελάτης, επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.

Σε διαφορετική περίπτωση η παράδοση θα γίνεται στο πεζοδρόμιο.

 

  1. Mε courier

Η αποστολή των εμπορευμάτων με courier γίνεται τις εργάσιμες ημέρες και ώρες και δεν προηγείται τηλεφωνικής επικοινωνίας.  Εφόσον ο πελάτης επιθυμεί η παράδοση του εμπορεύματος να γίνει το Σάββατο υπάρχει έξτρα χρέωση. Σε περίπτωση που το courier δεν σας βρει αφήνει ειδοποιητήριο για να επικοινωνήσετε εσείς μαζί του και να κανονίσετε νέα παράδοση ή για να γίνει παραλαβή από το κοντινότερο κατάστημα courier.

Η αποστολή με courier αφορά συσκευές με ογκομετρικό βάρος από 0,5kg έως 25kg.

Στην περίπτωση που κάνετε την παραγγελία σας μέχρι τις 15:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή, θα παραλάβετε το προϊόν, εφόσον υπάρχει άμεσα διαθέσιμό, σε 1 έως 2 εργάσιμες ημέρες σε όλη την Ελλάδα και σε 1 έως 4 εργάσιμες ημέρες σε νησιωτικές και δυσπρόσιτες περιοχές.

 

  1. Με μεταφορική

Η αποστολή των εμπορευμάτων για παραδόσεις εκτός Θεσσαλονίκης γίνεται με μεταφορική εταιρεία η οποία επιλέγεται από την ΘΕΟΔΟΥΛΙΔΗΣ Α.Ε με δίκτυο κάλυψης σχεδόν όλο τον γεωγραφικό χώρο της Ελλάδας.

Το κόστος αποστολής διαμορφώνεται ανάλογα με το τόπο αποστολής και το βάρος των εμπορευμάτων. Οι ημέρες παράδοσης των εμπορευμάτων είναι από Δευτέρα έως Παρασκευή με βάση το ωράριο που ακολουθεί η κάθε μεταφορική εταιρεία, η οποία επικοινωνεί τηλεφωνικά με τον πελάτη πριν την παράδοση του εμπορεύματος. Η αποστολή των εμπορευμάτων πραγματοποιείται σε 2 έως 3 εργάσιμες ημέρες (στις πρωτεύουσες των Νομών) από τη στιγμή ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας και εφόσον το προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο. Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει  τους χρόνους μεταφοράς.

Τα εμπορεύματα παραδίδονται μέχρι το πεζοδρόμιο του κτιρίου παράδοσης.

Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί η παράδοση να γίνει σε όροφο, θα πρέπει να επικοινωνήσει ο ίδιος  με το κατάστημα για να ενημερωθεί για τις εξτρά χρεώσεις που θα υπάρξουν.

Εάν ο αγοραστής επιθυμεί να επιλέξει δικιά του μεταφορική εταιρεία με την οποία η ΘΕΟΔΟΥΛΙΔΗΣ Α.Ε δεν συνεργάζεται τότε εκτός από τα έξοδα μεταφοράς που επιβαρύνουν τον αγοραστή, υπάρχει και ένα επιπλέον κόστος 5 ευρώ για την αποστολή των εμπορευμάτων από την ΘΕΟΔΟΥΛΙΔΗΣ Α.Ε στην εκάστοτε μεταφορική εταιρεία που θα μας υποδείξει ο αγοραστής.

Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για τον έλεγχο των προϊόντων που παραλαμβάνει. Με την παραλαβή των προϊόντων αποδέχεται ότι τα παρέλαβε σε άθικτη εργοστασιακή κατάσταση. Σε αντίθετη περίπτωση θα πρέπει να αρνηθεί την παραλαβή και να μας ενημερώσει άμεσα.

Μετά την υπογραφή του στο αντίστοιχο παραστατικό παράδοσης ΔΕΝ φέρουμε καμία ευθύνη για ζημιές ή φθορές που τυχόν προκύψουν.

Επίσης, μετά την παραλαβή, η μεταφορά του ελεγχθέντος προϊόντος από το πεζοδρόμιο σε όροφο ή άλλο μέρος, για τυχόν ζημιές, επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.

 

Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.