Πολιτική Επιστροφών

Τα εμπορεύματα παραδίδονται πάντοτε με εργοστασιακή συσκευασία. Σε αντίθετη περίπτωση ο αγοραστής πρέπει να αρνηθεί την παραλαβή.

Ο καταναλωτής δικαιούται εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών να επιστρέψει το προϊόν στην ΘΕΟΔΟΥΛΙΔΗΣ Α.Ε, προσκομίζοντας την απόδειξη αγοράς και παραδίδοντάς το στην αρχική κατάστασή του και συσκευασία. Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, κλπ) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές και με όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας (πχ έντυπα οδηγιών χρήσεων κλπ).

Το εν λόγω δικαίωμα χάνεται σε περίπτωση κατά την οποία είτε έχει γίνει χρήση του προϊόντος, είτε υπάρχουν ουσιώδης αλλοιώσεις στην εργοστασιακή του συσκευασία.

Το ίδιο ισχύει και για τα εξής:

  • Όταν το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί στο φυσικό μας κατάστημα, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.
  • Όταν η πώληση αφορά προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους υγιεινής (πχ ακουστικά), ή τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση όπως προϊόντα προσωπικής φροντίδας (πχ αποτριχωτικές μηχανές, ξυριστικές μηχανές κ.α).

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του καταστήματος.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσετε και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους:

  • Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα τις ΘΕΟΔΟΥΛΙΔΗΣ Α.Ε σας παραδόθηκαν άλλα προϊόντα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε.
  • Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν.

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του πελάτη.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε στις περιπτώσεις κατά τις οποίες για οποιονδήποτε λόγο, εκτός των παραπάνω, αλλάξατε γνώμη και δεν επιθυμείτε πλέον την αγορά του προϊόντος. Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να γίνει από τον ίδιο τον πελάτη, επιβαρυνόμενος με τα έξοδα αποστολής τους, κατόπιν συνεννόησης με το προσωπικό του Ηλεκτρονικού Καταστήματος. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση μαζί με όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν και πλήρη τη συσκευασία του.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από το κατάστημα, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας, με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας και στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να μην δεχτεί την επιστροφή του προϊόντος.

Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση – επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΛΠ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).

Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα της ΘΕΟΔΟΥΛΙΔΗΣ Α.Ε.

Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

  1. επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα
  2. σε περίπτωση αλλαγής του προϊόντος εντός 5 ημερών με άλλο ή άλλα μέχρι του ύψους του τιμήματος ή με πρόσθετο τίμημα ή υπαναχώρηση, το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί
  3. το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΛΠ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)

Ακύρωση παραγγελίας.

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:

  • Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να κάνετε πίσω «back» στον browser σας και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση».
  • Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε στο 2310 535715 και 2310 550190 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελίας σας.
  • Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας.
  • Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας. Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και επιθυμείτε την ακύρωση της τότε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών στο 2310 535715 και 2310 550190 και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας.